Oli tänään vähän tuuria matkassa ja ehkä sitä kerrankin tiesi jotain. Oli luennoilla kaksi tietovisaa tänään; ensimmäinen sisälsi hurjat 8 kysymystä kipulääkkeistä ja oli suht helppo, toinen oli semmoinen yleinen visailu ”tyyliin mikä loinen kuvassa on?”. Ensimmäisessä visassa saikohan viisi vai kuusi ihmistä kaikki oikein ja palkintojen saajat sitten arvottiin (palkintona suklaapatukoita kahdelle onnistuneelle). Minä sain toimia onnettarena ja kas kummaa sieltähän tuli minun lappuni toisena :D Ja en minä huijannut, ne laput oli taiteltu samankokoisiksi, etten voinut tunnistaa omaani sieltä joukosta ja en minä nyt niin perso suklaalle ole, et sen vuoksi rupeisin huijaamaan :D Kyllähän se tiedon, et ylipäätään sai kaikki oikein tulisi riittää. Toinen testi oli ryhmätesti ja vitsailin siinä, et ei sitten tule voittoa tälle ryhmälle, kun minä jo sen suklaan sain. Et sori vaan teille kahdelle, mutta kas kummaa, meidän ryhmälle tuli täydet pisteet ja lisää suklaata tuli. Et eipä tarvinnut sitten enää itse ostella mitään karkkia ainakaan tälle päivälle. Huomenna olis kyllä sitten tiedossa ab-visailu, et et… Täytyy vissiin illalla vähän lueskella, jos se kolmas kertakin sieltä vielä tulisi :D


 

Huomenna mennään korkeasaareen. Siellä meillä kuulemma luennoi/esittelee joku nainen, tais olla eläinlääkäri myös. Ja viime ryhmä oli kuulemma saanut kuulla ainakin jotain leijonanpentujen rokottamisesta, et toivon mukaan tästä reissusta saa vähän enemmän irti kuin mitä jos itsekseen sinne menisi. Kamera täytyy ottaa mukaan, jos saisi jotain hyvinä kuvia napattua. Olettaen, että ei sada. Minulla kun ei ole mukana mitään sadevarusteita eikä kyllä sen puoleen muutenkaan tarpeeksi paksua vaatetusta mukana. Täällä kun ei todellakaan ole mikään kesä. Takki pitäisi olla mukana, että tarkenee. Vaikea uskoa, että nyt on muka kesäkuu. Todellakaan tunnu sitä.


 

Lataantuisi nyt tuo akku, et vois lähteä tuonne kahvilaan koneen kanssa. Toki varmasti se lataantuisi nopeammin, jos vaan antaisi sen olla, eikä kirjoittelisi samalla. Mutta eipä tässä oikein muutakaan tekemistä tässä odotellessa ole. En jaksanut raahata mitään kirjokaan mukana niin ei voi niitäkään lukea. Ehkä mä sit kohta kaivan tuolta esille ne ab monisteet tai sitten lääkelaskennan monisteet.